KaDeWe – חנות הכלבו הגדולה באירופה עוברת מתיחת פנים

השקעות נדלן בגרמניה

"הכלבו של המערב" (Kaufhaus des Westens) , הידוע יותר בשמו הקצר, KaDeWe- הוא אחד המוסדות המפורסמים ביותר של ברלין, אשר מציע תערובת ייחודית של מוצרי-יוקרה ומותרות הן לציבור המקומי והן לתיירים מבחוץ.

הכלבו, אשר נפתח אי-שם בשנת 1907, חולש על שטח של 60,000 מ"ר, מה שהופך אותו לחנות הכלבו הכי גדולה לא רק בגרמניה אלא בכל יבשת אירופה. בשנת 2015 הקה.ד.ווה החליף בעלים וכעת הוא עומד לעבור שיפוץ משמעותי, אשר ישלב בין המסורת הישנה לדרישות המודרניות.

לאורך ההיסטוריה העשירה שלו, הקה.דה.ווה עבר הרבה מתיחות פנים קטנות. אחרי הכל, חנויות הכלבו המסורתיות אינן חסינות מפני פגעי הזמן. ואפילו החנויות המפורסמות בעולם צריכות לשמור על קשר הדוק עם טכנולוגיות חדשות, מותגים צעירים ומגמות אופנה מתחלפות.

במשך יותר ממאה שנה, החנות ראתה תוספות רבות. עם זאת, רק לעיתים נדירות נעשו שינויים משמעותיים ל"בדוק ומוכח". תוכניות השיפוץ האחרונות, אשר הוגשו לוועידה בשנת 2016, חורגות הפעם הרבה מעבר לשיפורים הקוסמטיים הרגילים. אפילו הקומה השישית המפורסמת, הבית של מחלקת המעדנייה הידועה בעולם, עומדת לעבור מייקאובר רציני.

הנהלת החנות הזמינה אדריכלים מפורסמים מכל רחבי העולם לבצע את השיפוצים. מטרתם היא לבסס את הקה.דה.ווה כיעד שבו הלקוחות רוצים להישאר זמן רב ככל האפשר, ולהפוך את חוויית הקניות שלהם לאפילו עוד יותר "רגשית".

בתחרות הגוברת מול אינספור קניונים מודרניים, הקה.דה.ווה מעוניין למצב את עצמו כמקום שהלקוחות נמשכים אליו לא רק בגלל הרמה הגבוהה של המוצרים אלא גם בזכות המבחר האדיר והנסיון הקמעונאי הייחודי.

בנוסף, המטרה היא למשוך קבוצות יעד צעירות ואמידות יותר. בעוד שלחנות הכלבו יש מסורת ארוכה של לקוחות ותיקים ונאמנים מאוד, התיירים הצעירים ממדינות כמו יפן, רוסיה וסין לעתים קרובות מוצאים אותה קצת מיושנת.

לכן, בצד אמיץ, אם כי לא ממש מפתיע, בחרו בקה.דה.ווה דווקא במשרד האדריכלים הברלינאי Karhard כדי לחדש את מחלקת המעדניה.

משרד זה ידוע בעיקר בעיצובי הפנים שהם עשו לכמה ממועדוני הלילה המפורסמים ביותר בעיר ובזכות הביקורות הנלהבות עבור העיצוב המחודש שלהם לחדרי השירותים של היכל הטכנו הגדול של ברלין- מועדון הברגהיין האגדי, שם העיצוב שלהם כלל שימוש בחומרים מנירוסטה, גומי ונחושת. הקונספט שלהם עבור הקומה השישית של הקה.דה.ווה יהיה ככל הנראה קצת פחות רדיקלי.

האדריכלים מתמקדים בעיקר בעיצוב מחודש של דוכני האוכל של הקומה ה-6. בעוד שמותגי השמפניה והשוקולד הבינלאומיים ישמרו על תדמיתם היוקרתית, הדוכנים המקומיים, דוגמת Kartoffelacker הפופולרי, יעברו עיצוב מחודש על מנת להבליט את הקסם הברלינאי הייחודי שלהם.

בנוסף, לצד דוכני המזון המסורתיים, יוצרים בקה.דה.ווה שטח נוסף עבור המסעדות הטרנדיות. מעתה לא רק אוהבי הקוויאר, הצדפות והשמפניה ימצאו כאן את מבוקשם, אלה גם אוהבי ההמבורגרים, הסושי והבירות.

על ידי שילוב בין הישן לחדש שואפים בקה.דה.ווה להגיע לאיזון מושלם אשר יספק את הלקוחות הותיקים וגם ימשוך לכאן קהל צעיר והרפתקני יותר. הקונספט החדש של הכלבו אמור לשלב את הטוב ביותר שבשני העולמות על מנת לשמור על מעמדו של הקה.דה.ווה כאחד מציוני הדרך הבולטים ביותר בעיר הבירה.

כתובת: Tauentzienstraße 21-24, 10789 Berlin
שעות פתיחה: ימי שני עד חמישי- 10:00 עד 20:00, ימי שישי 10:00 עד 21:00, ימי שבת 09:30 עד 20:00

https://www.kadewe.de/

פורסם ע''י Ilana valdman  |  0 Comment  |  ב Uncategorized, ברלין, התפתחות וצמיחה

Comments are closed.

חינם,
המדריך של ישראל זאבי
למשקיע בברלין. מלאו את הפרטים
וקבלו חינם את המדריך


* חובה