עיריית ברלין מתכננת להשקיע 28 מיליארד יורו בשיפור התחבורה הציבורית

דירה להשקעה

הסנאט של ברלין קיבל החלטה להזרים תקציב נוסף בגובה של 28 מיליארד יורו בתחבורה הציבורית של העיר לאורך 15 השנים הקרובות

בסוף חודש פברואר 2019 התנהל דיון בסנאט של ברלין בנושא מצב התחבורה הציבורית בעיר, שבסופו התקבלה תכנית לארבע השנים הקרובות וכמו כן החלטה להשקיע תקציב של מעט פחות מ-2 מיליארד יורו בשנה למשך 15 השנים הקרובות.

הקואליציה השלטת של המדינה מבטיחה תחבורה שהיא "נקייה, אטרקטיבית יותר, נוחה יותר ואמינה יותר".

עבור משתמשי מערכת התחבורה הציבורית בברלין אלו לא חדשות טובות בלבד מכיוון שמחיר הנסיעות צפוי לעלות. חברת התחבורה של ברלין (BVG) מצפה להעלות את הכנסותיה ב-3 מיליארד יורו עד שנת 2035, כלומר מחירי הכרטיסים מכל הסוגים קרוב לוודאי יטפסו מעלה.

מ-BVG נמסר בשלב זה כי הם מצפים שהכנסותיהם צריכות להעלות בממוצע ב-3.4% בשנה.

הנתון הזה מורכב על בסיס של הערכה של עלייה ב-1.8% במחיר הכרטיסים, ו-1.4% נוספים שינבעו מעלייה בכמות המשתמשים בשירותיהם.

השינויים שצפויים לקרות כוללים בין היתר גם חידושים ושיפורים במערכת הרכבות, הטראמים והאוטובוסים הקיימים, וכמו כן הוספת שירותים וקוים חדשים.

הרכבת התחתית של ברלין צפויה לעבור הרחבה משמעותית. קו U5 יעבור הארכה שתפתח בשנת 2020.

בנוסף לכך, צפוי שיכריזו בקרוב על הארכת קו U7 בכיוון מערב ברלין, הארכת קו U8 ושתי הארכות נוספות  על מנת להקל הגעה לשדות התעופה בעיר: אל שדה התעופה החדש מתחת Rudow שעל U7, ואל שדה התעופה טגל מהקו U6.

הרכבת החשמלית של ברלין, הטראם, יהיה מרכז הרפורמה, מכיוון שעלויות הוספת פסי רכבת חשמלית הינן נמוכות משמעותית בהשוואה לבניית קווי רכבת תחתית. בסך הכל, 16 פרויקטים של בנייה חדשה מתוכננים בפסי החשמלית.

סופית, התכנית כוללת בין היתר הבטחה להפחית בשימוש באוטובוסים הפועלים על בסיס דלק ממאובנים לטובת הוספת אוטובוסים הפועלים על חשמל.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

פורסם ע''י Tanya Yujelevski  |  0 Comment  |  ב ברלין, התפתחות וצמיחה

Comments are closed.

חינם,
המדריך של ישראל זאבי
למשקיע בברלין. מלאו את הפרטים
וקבלו חינם את המדריך


* חובה